hm

Blev som jag misstänkte efter badrummet inte klar med det jag skulle. Men jag hann med en hel del:
* tvätta alla smutsiga kläder + duschdraperi
* Städa badrummet grundligt
* städa sovrummet grundligt
* städa gästrummet grundligt
* städa hallen grundligt (bara moppa kvar)
* laga middag

Nu är maten klar men C har ännu inte kommit hem. Idag blir det kyckling med kidneybönor, minimajs, hela champinjoner och rödlök. till det blir det couscous, ajvar och fraiche.
Är så slut på idéer till vad man kan äta, äter ju samma saker hela tiden. Några förslag på middagar?

Efter som C har bilen har jag inte åkt iväg och köpt lampskärmarna ännu. Får se om jag har tid till det efter maten.

Är hungrig nu....hoppas jag hör nyckeln i låset snart :)

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag köpte en beige lampskärm idag. Kunde inte motstå dem efter att jag såg dem här hos dig=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback