God morgon!

Då var det lördag och jag sitter här och ser i kors. Är så sjukt trött! (måste få beklaga mig)
Hela denna vecka har varit väldigt tung. Första delen av veckan måndag-torsdag höll vi på med vårt grupparbete som sen redovisades i torsdags. Var aldrig hemma från skolan innan 8 på kvällen.
Igår hade jag 2 PM arbeten jag inte hunnit skriva klart och som skulle in igår kväll 23.55. Blev en intensiv dag då jag jobbade 14-20 med.hann inte skriva klart innan så det blev som vanligt i sista sekunden (alltid lika bra framförhållning) C läste snällt igenom allt och det blev inskickat vid 23 tiden.
Efter det blev det film för att koppla av lite och vips så var klockan 1.30..

Det är förklaringen till varför jag ser i kors idag, är så sjukt trött. Men nu väntar jobbet 8-19 så det är bara att rycka upp sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback