Tisdag

tisdag idag och dagna flyger förbi!

Igår var C hemma från jobbet, det är han idag med. Han har sovit dåligt och haft ont i huvudet.
Igår var jag begravd i mina skolböcker från morgonen till kvällen. Har ju en hemtenta jag håller på med som ska vara inne på torsdag kväll.har 3 frågor kvar men varje fråga är 2 sidor så det är en del. Ska klara av det!

Fettisdag är det med, var uppe i centrum och köpte varsin semla vi ska äta till efterrätt ikväll. Har inte ätit semla sen förra fettisdagen så det är verkligen dags! Time to get faaaat *hihi*

Någon som redan ätit semlor iår?

image493
Bild: google

Kommentarer
Postat av: weronica

så himmla gott med semlor :)
hoppas du har en bra tisdag! :)

Postat av: Emelie

Christopher har, jag gillar inte semlor så han får äta själv ;)

2008-02-05 @ 21:34:14
URL: http://familjenbrocka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback