Tillåt mig skratta!

Tillåt mig skratta åt dig din stora FJANT!

Haha har under några dagar fått lite syrliga kommentarer om att jag ätit glass och tårta trots min "diet".
Jag tar inte åt mig av negativa kommentarer, jag är starkare än så! Jag har otroligt bra självkänsla och självförtroende så inget kan rubba det.

Hur som helst, jag orkar inte förklara mig men kommer dra det lite kort iaf:
1. min diet går ut på att ränka poäng varje dag, vid veckans slut ska jag ha förbrukat ett visst antal poäng. Har jag inte gjort det får jag äta hur mycket jag vill tills jag kommer upp till poängen.
2. ingenting är förbjudet i min diet, det står inte att jag inte får äta glass, godis och allt vad det nu kan vara!
3. Det är JAG som går på diet, ingen annan. Det är bara jag som bestämmer!

Kan inte sluta skratta åt hur man kan lägga ner tid och energi på att ens kommentera folks vikt, jag tycker djupt djupt synd om er (dig)
Sen för det andra om kommentaren om jag är gravid, det är helt orelevant. Det är det mest förolämpande man kan fråga någon om man inte hört ryktesvägar att den personen är gravid, dina föräldrar har tyvärr misslyckats totalt med sin uppfostring. Du borde skämmas!

Och du förresten, ella, ullis, eller g eller vad du nu kallar dig. Du är verkligen korkad som inte vet att jag kan se din ip-adress så jag ser att du är samma person!

Hur som helst, tänker inte sitta och förklara mig, jag går inte ner i vikt för någon annans skull, endast för mig själv. Jag skulle aldrig drömma om att ge råd om att gå ner i vikt till någon som är normalviktig och jag är jävligt stolt över mig själv!

Hahahaha tack för att du tog in lite glädje i min dag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Fy trist med såna kommentarer!! Vet själv hur jobbigt det är att försöka gå ner i vikt..och då behöver man INTE såna kommentarer :-(

Postat av: Emelie

Vilken idiot.

2008-02-27 @ 21:09:17
URL: http://familjenbrocka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback