Sova på soffan

Inatt blev det att sova på soffan för min del. Jag och C har inte bråkat, de va inte därför jag sov på soffan. Hade de varit så hade han fått ta soffan ;)
Nej men jag fick en otrolig rethosta och låg och hostade lungorna ur mig. Vid 2 tiden märkte jag att C blev störd av mitt hostande så snäll som jag är gick jag ut och la mig på soffan så han kunde få sova gott. Gulligt av honom att komma ut imorse och fråga om jag var sur för något men så var det ju inte alls :)

Hade vi haft denna soffa hade jag gärna legat där och sovit!

image519

Men nu när vi inte har denna soffa utan en rätt obekväm soffa får det bli att bädda i gästrummet om hostan kommer tillbaka i natt!

Bild: Mio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback