Shopping

Kom hem för en liten stund sen, har träffat Martina på stan då hon är i sthlm över helgen. Gick och tog en fika först innan vi gick en stor runda. Hittade inte det jag skulle ha men självklart hittade jag annat :) kom hem med:

* carmex - super bra läppsalva
* mössa - har letat länge efter en
* necessär - att ha i väskan då den är super liten

ja kära ni, det var nog det jag köpte. Vi avslutade dagen men lunch innan vi begav oss åt varsitt håll och jag åkte hem!

Egentligen skulle jag ha påbörjat min hemtenta nu under eftermiddagen men krafterna och lusten finns verkligen inte där! ska försöka ta tag i en annan sak jag måste göra innan C kommer hem.

Ikväll ska vi ha en riktigt myskväll, äta gott och kanske se någon film?
Saknar dig kotten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback