onödig dag

Uscha vilken onödig dag det har varit idag! gick upp 6 imorse för att åka till västerås. föreläsningen skulle börja 9.15. I skolan står det på salsdörren att vi istället börjar 10.15. Happ blev att sätta sig och dricka kaffe 1 timme. Väl på lektionen hade vi vikarie, vi kunde ställa lite frågor om vi ville sen va det tack för idag! för det lilla hade jga åkt hela vägen *morr*

Hur som helst, fick en tid med en studievägledare, blev iaf lite klokare på vad jag ska syssla med mitt sista år. Känns helt sjukt att jag är klar nästa sommar. Men sen är frågan om man får något jobb direkt? Annars går jag vidare med min utbildning och tar mitt 4:e år. Vill ju egentligen bli civilekonom och det blir man efter 4 år, eller 3.5 om man är flitig! Men nu är det full fokus på detta halvår, ska läsa klart denna kurs och en ny innan sommaren. Ska också fixa rest tentor så jag är fri med allt sånt till nästa termin!
Uscha vad jag längtar ut i det riktiga arbetslivet, låter kanske konstig men jag längtar verkligen efter min kavaj, snäva kjol och 10 cm klackar :)
Det är min dröm och jag kommer göra allt för att förverkliga den!

Nu ska jag ställa mig på crosstrainern ett tag, har inte tränat på den på länge eftersom jag varit halv sjuk i 2 veckor men eftersom det ändå inte verkar gå över struntar jag i det nu och börjar träna iaf. Beach 2008 är snart här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback