Lördag

Vi sov kvar hos Annie och Thomas igår. Vaknade vid 11 tiden och åt frukost. efter en stund drog vi oss därifrån in mot stan. Skulle köpa en present och blommor.

Väl hemma blev det lite lunch och dags att göra sig i ordning.
Skulle på middag hemma hos min moster som fyllde 40 år i torsdags. Det var bara släkten där men det var mysigt. Jätte god mat och världens godaste tårta (som för övrigt var samma tårta som de hade på sitt bröllop).

Vi tittade på melodifestivalen och herre gud hur röstar folk? Det roliga är att det är folket (hoppas jag på att det är iaf och inte manipulerat) som röstar och ändå står det i itdningen: läsarna tycker fel låt vann. Men herre gud, det var ju dom som röstade!
Hur som helst, den senaste tiden tycker jag melodifestivalen bara blir sämre och sämre!

Vid 22 tiden körde vi hem. Nu blir det glass i soffan :)


Kommentarer
Postat av: Ella

jag trodde du skulle försöka gå Ner i vikt..?

2008-02-24 @ 11:16:38
Postat av: bea

det gör jag också hur så?

Postat av: Ella

Tårta + glass ger ju inte direkt viktminskning

2008-02-25 @ 17:10:51
Postat av: bea

Till ella:
Du behöver inte oroa dig, vet vad jag gör :)

2008-02-25 @ 18:31:54
URL: http://sthlmprinsessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback