Lördag

Vaknade så fruktansvärt trött idag, trodde aldrig jag skulle få upp ögonen. Tog mig i kragen och gick till jobbet. Där var det lika trist som vanligt, uscha vad jag verkligen inte trivs. Det enda roliga är att jag ska få champagne i augusti för då har jag jobbat på företaget i 10 år *hemsk tanke* Jag föreslog en Breitling klocka men de tyckte att det räckte med skumpa, aja bättre än inget ;)

Jobbade iaf 8-19 idag. När jag kom var det att packa upp lite mat jag köpt med mig hem och ställa mig och laga middag. Fick bli hamburgare *mums* nu känner jag för att ställa mig på cross trainern och stå där hela natten men eftersom jag varit krasslig hela veckan och förra veckan måste jag avstå från träning.

C är iväg och firar Stoffe som fyller 30 år, grattis säger vi!
Jag orkade inte följa med, dels för att jag jobbar och dels för andra privata skäl. Men jag saknar min bubii...

Nu ska jag slänga mig i soffan och läsa lite bok eller slötitta på TV, blir nog en tidig kväll ikväll. Jobbar 9-19 imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback