Komsikt

Då har man varit vaken en stund, har redan hunnit äta frukost och skriva klart det sista på arbetet till måndagens seminarium.

Nu står det städning och CV skrivande på schemat.

Igår kväll innan jag gick och la mig bäddade jag i gästrummet redan på en gång. Sa godnatt och gick och la mig för att läsa. Efter en stund kommer C med både täcke och kunnde i handen och frågar om han kan lägga sig där *haha* såg så komiskt ut. Vi har en superskön och stor säng i sovrummet men ändå klämmer vi in oss i gästrummet :)

Hur som helst gick det bra ända fram till 4 i natt då jag hostade som en tok och C tog sina saker och flyttade tillbaka till sovrummet.

Köpte medicin igår och de har hjälpt lite men som ni förstår hostar jag fortfarande *suck* men det kanske är för tidigt att förvänta sig några radikala förändringar efter 2 tabellet?

Nej just de, städning!

Kommentarer
Postat av: Denise

ja, det är det=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback