kalas

Idag mötte jag som sagt mamma och pappa, åkte runt lite och jag skulle gjort som jag skrev med att lämna kortet hemma. Blev liiite shopping :) Visar vad imorgon!

Efter all shopping bjöd dom mig på lunch på kina restaurang, mycket gott! Blev så mätt så jag hoppade över middagen men nu börjar det småkurra i magen!

Nu under kvällen har vi varit på kalas, min ena moster fyllde år, grattis!
Blev lite tårta för min del, C åt middag där.

Imorgon ska jag skriva klart en sak sen blir det att städa undan i hemmet. På kvällen kommer Martina hit, vi ska ha myskväll. C kommer ändå vara på poker så vi kan ha fritt tjejsnack *mys*

Sov gott!

ps. fick godkänt på min hemtenta, tentan jag satt med konstant mellan 09-01.30 i 4 dagar! Nu känns det verkligen värt varenda timma! Superglad att det gick vägen, lite mindre huvudvärk har jag nu iaf :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skönt att du klarade den.

Postat av: bea

Emelie: Tack så mycket!

2008-02-21 @ 12:15:56
URL: http://sthlmprinsessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback