Alla <3 dag

I torsdags var det alla hjärtans dag.

C och jag hade tidigare i veckan bokat bord. Vanligvis brukar vi alltid gå till vår favorit restaurang
Grill men eftersom några puckon brände ner restaurangen för ett tag sen har de inte hunnit öppna ännu. Istället blev det indisk mat på en restaurang som hette Ellora. Har aldrig varit där innan.

Restaurang besöket var jätte mysigt, själva lokalen var okej men maten var super! Åt så vi höll på att spricka och satt och pratade i 2½ timme. Delade på en flaska vin och bara njöt av varandra. Tack så mycket för en underbar kväll!

När jag mötte upp C i stan hade han en blomma med sig till mig


En lååång röd ros (självklart var den inte torkad som på bilden, bilden tog jag idag)

På förmiddagen hade även mamma, mormor och moster varit här och fikat. Av dom fick jag jätte fina blommor. Tulpaner av mamma och en blomma i kruka av mormor och moster. Tack så mycket!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback