30 min = 217 kalorier

30 minuter och 217 kalorier senare är jag slut som artist! Det här var riktigt jobbigt måste jag säga, tror det har att ögra med att jag inte rört mig aktivit på 2 veckor. Det sätter sina spår!
Hur som helst är det skönt nu när det är klart för dagen. Imorgon väntar 30 nya minuter.

Samtidigt som jag stod där och svettades tittade jag på Simon och Thomas, ett jätte bra program enligt mig. Det finns många inredningsprogram men detta är nog min favorit. Oftast blir det super snyggt som idag, vem vill inte bo i deras hus? och 24 karats guld på väggarna? en dag *drömmer mig bort*
Min stora dröm har alltid varit att bo i villa, innan vi köpte lägenheten ville jag gärna bo i en lägenhet i vasastan, älskar de gamla lägenheterna där men smakar det så kostar det. En trea i vasastan kostar säkert minst 4-5 miljoner och det är en bit över vår budget.
Men nu när vi inte bor mitt i stan tycker jag det är mysigt, det är så lungt här i området och det gillar jag. Nära till natur och inte alls långt in till stan.
Men som sagt är drömmen att bo i en villa, inget radhus utan ett fristående hus. Sen gillar jag snygga grejer, dyra snygga designade saker, det är min sak det! Fast IKEA är lika bra det iofs, då kan man göra om ofta. Möbler är det annorlunda med, där tycker jag om att kunna köpa nya saker men när det kommer till golv och sånt då är det väldigt viktigt med kvalite. Kvalite kostar faktiskt, där ligger IKEA långt ner på listan kan jag säga!
Det allra viktigaste är ju att trivas men lite lyx har ju ingen dött av så när jag blir "stor" ska jag bo i ett designat hus. Drömma går ju alltid, det är iaf gratis :)

Nu blir det duschen sen lite TV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback