trött!

Idag är jag fruktansvärt trött!
Igår satt jag med skolarbetet på förmiddagen, mellan 14-20 jobbade jag. Sedan hem och göra/äta middag för att sedan sätta mig med skolarbetet. Hämtade C vid 01.30 då han varit på julfest och sen när vi kom hem igen fortsatte jag. När jag tittade på klockan var hon nästan 04! Så det var bara att dunsa i säng, tror jag somnade innan jag landade på kudden!

Idag fick jag dra mig upp vid strax efter 10, in i duschen för att piggna till. Skrev lite mer och ringde lite samtal. sen var det bara att äta lunch och gå till jobbet.
Nu sitter jag på jobbet och vet inte hur jag ska hålla ögonen öppna! men när jag slutar vid 20 måste jag skriva klart det allra sista. Det handlar om en sida så det ska jag nog kunna åstadkomma hyffsat fort.

Imorgon jobbar jag även då 14-20, är ju inne i en period då jag jobbar stängning hela tiden vilket är jätte tråkigt men men....
innan jobbet ska jag åka ner på stan, ska titta på julklappar och kuddar och en pläd men som vanligt lär jag inte komma hem med något alls!

Bäst att jobba igen innan jag somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback