Torsdag

Då var det redan torsdag!
Ryggen känns mycket bättre men inte helt bra, fick några tabletter av mamma som är mot inflamation och muskelavslappnande och det verkar ha hjälpt lite. Får se vad hon säger imorgon då jag har tid hos naprapaten igen.

Idag ska jag till stan med Camilla, hon slutar 2 och sen åker vi in. Hoppas verkligen jag hittar något men alltid när man är på jakt efter något hittar jag ingenting!
Har iofs köpt en klänning från H&M men C tyckte den var på tok för kort (han brukar aldrig klaga annars) så den är väll det, ska lämna tillbaka den. Skulle kunna gå ner en storlek i den så den sitter bättre runt kroppen men då blir den ju ännu kortare!

Återkommer med mitt fynd om det blir något :)

Kommentarer
Postat av: Denise

Tack gumman=)

Postat av: Denise

nej, det gör jag inte! jag köper färdig såklart=)

2008-12-06 @ 10:01:17
URL: http://snisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback