ryggen

Jaha då var det dags igen! Ryggskott är ett faktum...
Vet inte vad jag gjorde igår men när vi satt och tittade på prison break märkte jag att jag inte kunde ställa mig upp och det högg till. Har inte sovit mycket under naten då jag knappt kan ligga ner eller sitta upp eller gå...
Imorse ringde jag till Anna som brukar fixa min rygg och jag fick som tur var en tid redan idag vid 14.30

Har haft det här förrut och vet vad det beror på, dels att jag har dålig hållning och sen att jag lyfter fel på jobbet osv.
Borde verkligen träna upp min rygg på gym men tycker det är så tråkigt!
När jag börjar jobba måste jag få in träningen i min vardag men det är inte så lätt när man tycker det är tråkigt.

Helgen var iaf okej, jobbade hela helgen men i lördags hände något kul! C hade tagit hit sina polare för att spela poker. Amy var också här så vi valde att också spela. Vi var totalt 9 stycken som spelade och gissa vem som stod som segrare?
Japp det var jag det!! Killarna var inte alls speciellt glada men det var jag som just blev 500 kr rikare :)

Den vinnande handen och alla marker jag fick :)


Bild; privat

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nice =)

Postat av: Denise

Jag såg imorse att du hade ringt igår. Gick det bra med ryggen? Puss

2008-12-03 @ 07:15:44
URL: http://snisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback