Onsdag

Igår var jag som sagt hos naprapaten men det gick itne som jag hade hoppats på.
Min rygg var så illa att hon knappt kunde peta på mig för då flög jag i taket av smärta, istället körde hon på med ultraljud eftersom det hjälper mede värme för att mjuka upp. Sen tejpade hon min rygg och jag skulle ha tejpen till idag. När jag tog av den peelade jag hela min rygg och det var inte skönt!
Men iaf, jag ska tillbaka dit på fredag förmiddag och då hoppas jag att det går bättre.

Just nu har jag proppat i mig ipren och alvedon så just nu känns det okej men när det släpper är helvetet tillbaka!
Jag har knappt sovit något på 2 nätter så jag är riktigt trött!

Idag har jag mest bara legat i soffan, har inte ork till så mycket mer, men jag har även gjort klart en sak till skolan.

Imorgon ska jag faktiskt på stan med Camilla på jobbet. Spelar ingen roll hur ont jag har för jag ska ta massa tabletter så jag klarar av dagen! Det har varit bestämt sedan länge att vi ska shoppa inför julfesten och det är något jag sett framemot!
Hoppas verkligen jag hittar något som passar! Någon som har sett något snyggt ute i affärerna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback