Lördag

Då var det helg och jag är ledig idag men jobbar imorgon, min sista lediga helg innan vi åker tror jag det är!
Från tisdag kommer jag jobba massor men det bli riktigt bra klirr i kassan sen!

Vi har börjat dagen med nybakt bröd, ägg, bacon, tomater i ugn, juice osv riktigt smarrigt!
Nu sitterj ag med kaffe och en lussebulle i handen. Tyvärr har jag inte hunnit baka egna ännu men jag ska klämma in et någon dag!

Snart ska vi göra oss i ordning och åka till stan för att shoppa julklappar!

Och hur gick min shopping i torsdags?
som väntat, kom hem med nada! eller jo ett par nya leggings haha men när vi gick runt där kom jag på en outfit jag skulle kunna ha och den testade jag när jag kom hem så det får det bli! lagom uppklätt utan att överdriva!

dags att göra sig iordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback