hektiskt!

Imorgon är det nyår!

Idag har det varit en riktigt helktisk dag!! Jobbade 8-14 sedan bjöd jag Camilla på lunch eftersom hon bjöd mig förra veckan :)
När vi var klara åkte jag till min moster och busade med barnen, åh så jag har saknat dom! har så dåligt samvete att jag hälsar på dom på tok för lite!
C kom och hämta mig, åkte till bromma och köpte mat och kattsand till Tiger på Zoo butiken. Efter det gick vi liksom alla andra till systemet och fick handlat det vi skulle.
Sen bar det av till City Gross där vi köpte det mesta.

Hem igen, lasta av allt vi handlat och sen iväg igen, åkte till Coop för att komplettera med det City Gross inte hade. Hittade inte allt men det vi saknar nu köper jag imorgon på jobbet för där vet jag att det finns!

Sen hem igen, nu hade klockan hunnit bli 21 och jag var vrål hungrig! Hade kvar kyckling och potatissallad sedan igår så det slänge vi i oss. Sedan började jag göra Västerbottenpaj som vi ska ha till förrätt imorgon. Nu står de sista i ugnen!

Undert tiden de stått i ugnen har vi hållt på här hemma med att plocka undan och fixa.

Det vi har kvar till imorgon är oss själva, dammsuga, hämta bord och stolar och handla det sista...sen självklart göra maten!

Men det här ska bli bra, det komm inte att vara perfekt men det kommer bli riktigt trevligt!
Skriver mer imorgon om jag hinner eller senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback