Fullspäckad vecka

Denna vecka är verkligen fullspcäad!
Jag jobbar på, är mitt uppe i ett långt arbetspass, tror det är 14 dagar i rad som jag jobbar och nu återstår 7 *pust*

Utanför jobbet går all min lediga tid åt ett arbetet i skolan som ska vara klart på fredag, ligger väll lite efter men jag har planerat de två kommande dagaran till att skriva klart och så länge jag håller mig till mitt schema så kommer det gå bra!
På fredag hoppas jag vara klar så jag hinner åka upp i stan på förmiddagen och köpa de sista klapparna. Resten får C ta själv i helgen.

Jag har ännu inte lagt upp bilder på soffan, tid har inte funnits och sen är jag fortfarande på jakt efter kuddar och en pläd men bild kommer snart!

I helgen som var var det julfest med jobbet, som alltid var det kul! Vi började med julbord på Tyrol, deras björnköttbullar är verkligen goda! Finns även en massa goda saker på deras bord...
Sedan var tanken att gå vidare till Patricia men det slutade med att vi gick till Göta Källare. Där har jag inte varit på år och dar men det var kul. Mötte även upp 2 av Camillas vänner sen kom 3 av C´s brorsor så vi blev ett litet gäng!

Dags att hoppa in i duschen sen sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback