Dagvild

Som vanligt har det gått ett tag sedan jag uppdaterade men har inte haft tid att sitta vid datorn.
Julhelgen var jätte bra men man blir ju totalt dagvild av alla röda dagar!

På annan dagen blev jag även sjuk, hade på känn att jag skulle bli dålig. Jobbade 14 dagar i rad och sov max 5 timmar per natt så det var som sagt rätt väntat men nu är jag på bättringsvägen. Skulle ha jobbat extra igår men det gick bara inte så istället låg jag hemma och sov hela dagen.
Näsan rinner fortfarande men det gör den väll alltid på vintern så det går bra....

Ska berätta mer om julhelgen senare men snart ska vi få i oss lite mat och en snabbis in till stan. Jag gav C bland annat (han fick 25 paket varav 24 i en julkalender) en ansiktsbehandling som han ska gå på idag och då ska jag med in och titta lite snabbi i affärer. Ska in till stan med mamma imorgon och titta lite mera och även köpa saker till resan.

vi höres senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback