året var 2008

Eftersom jag förmodligen inte kommer hinna skriva imorgon (trots att jag är tidsoptimist måste jag vara realist) så kommer jag i år att följa andra bloggar och fylla i denna lista. Det får bli som en års resumé eftersom jag inte hinner/orkar göra en annan.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Ja, vi skaffade katt

2. Höll du några av dina nyårslöften?
-
Gav inget nyårslöfte men funderar på att göra det i år. Vad är hemligt

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Ja, 2 par blev föräldrar och några vänner blev gravida

4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? 
- Att bli klar med skolan

5. Vad var din största framgång 2008?
- Att jag på ett bra sätt har kombinerat skola och jobb med ett väldigt bra resultat

6. Vad spenderade du mest pengar på?
- C`s 30 års fest och hans present

7. Vad önskar du att du gjort mer?
- Önskar att vår resa till Budapest hade blivit av

8. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Stressat så mycket och oroat mig i onödan

9. Hur tillbringar du nyår?
- Tillsammans med vänner, kusin och C´s syskon med respektive

10. Vem saknade du?
- Martina och Denise

11. Finns det någonting du ångrar med 2008?
- Man ska inte ångra saker, blir ju inte bättre för det

12. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan?
- Sommaren

13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet?
- Det kommer börja helt fantasiskt och förhoppningsvis kommer det fortsätta så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback