Trevlig middag

Hann inte lägga in bilderna igår kväll, när jag var hos mamma ringde C´s syster Annie och frågade om vi skulle ses. Självklart ville jag det! Så hon kom över efter jobbet, vi lagade lite middag och satt och snackade.
Hon åkte hem vid 10 tiden och jag duschade och stupade i säng.
Bilderna får komma upp idag istället och nu ska inget komma emellan!

Idag har jag varit i skolan, hade föreläsning. Kursen är mycket intressant och känns som att alla borde gå den då den är ganska allmänbildande.
Hur som helst, nu är C på konference och jag saknar honom redan. Väntar på att han ska komma in genom dörren men det gör han inte idag...inte imorgon heller :(
Men på fredag blir det puss och kramkalas

Ska hoppa in i duschen nu sen slänga mig i soffan och plugga lite. Har en hel del att läsa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback