Jobbhelg

Då har jag jobbat färdig för denna sommaren, har jobbat hela helgen och nu fortsätter mitt vanliga schema.
På tisdag börjar jag skolan igen, förmodligen mitt sista år men man vet ju aldrig. Den värsta känslan enligt mig är ovisshet och just nu känns det lite som att jag lever i ovisshet. Vet ju inte alls vart jag är om 1 år, eller jo det är klart jag vet att vi kommer bo här och så men jag vet ju inte om jag kommer plugga om ett år eller jobba eller hur det nu ser ut....jobbig känsla

imorgon ska jag in till stan med Martina, ska köpa lite saker inför skolan såsom kalender och mappar och liknande. Ska även titta på ett skärp jag sett och se om jag hittar någon väska. Min väska blev förstörd på C´s fest då jag fick massa sterain över den, så typiskt eftersom den var i perfekt storlek för böcker och allt och jag älskade den väskan! Aja....
Får visa upp mina fynd imorgon!

Nu ska vi nog titta på någon film, verkar ändå inte vara något bra på TV

Kommentarer
Postat av: Emelie - http://familjenbrocka.blogg.se

Filmen på 5an är bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback