080808

080808 var det min födelsedag! Inte många som fyller år då inte! Trots det fick jag inte en enda grattiskommentar! Men tusen tack till alla som ringde och skickade fina sms.

Fick en jättefin födelsedag, det började med frukost på sängen. Vid 17 kom gästerna och vi bjöd på mat och tårta. Efter det var det presentöppning (visar i ett annat inlägg vad jag/vi fick)
På kvällen åkte vi in till stan och gick på 08 festivalen. Tittade på fyrverkerierna och sedan gick vi till den stora stureplans festen. Vart en trevlig kväll!

Skriver mer senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt inlägg :D



Ny tävling varannan vecka :D

tveka inte att fråga mig om tekniska frågor om dator, tv mm :)

Postat av: Emelie

Grattis i efterskott.

Glömde helt bort att skriva till dig igår, fast jag mycket väl visste att dy fyllde år dumma mig Hoppas ni fick en trevlig dag/kväll.

2008-08-09 @ 19:04:45
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback