Torsdag

Godmorgon tråkiga torsdag!

Vädret ute är lika trist som igår med nu är snön iaf borta och det regnar inte....

Sitter och äter min gröt, har börjar äta gröt till frukost igen, är så less på massa bröd hela tiden. Med gröt blir man mätt en längre stund och det behöver jag idag eftersom jag ska jobba. Det blir även en sen middag eftersom C ska på fotbollen (AIK mot sundsvall) och kommer hem sent.

Idag börjar jag 12 och slutar 20. Inte så jätte lång dag men tillräckligt för att hinna med att läsa en del tidningar *hihi*

Innan jobbet, nu alltså, ska jag sätta igång och måla klart. Vi åkte iväg och köpte mer färg igår så nu är det bara att sätta igång så blir det klart till helgen. Sen är det bara en dörr kvar och runt sovrumsdörren som ska göras. Sen får vi se vad som blir vårt nästa projekt. Som vi har hållt på med den här lägenheten, sjukt mycket! men vi bor ju ändå här, klart man vill ha det fint då! Har lite små idéer om vad jag vill göra för nästa projekt (förrutom köket) men det får nog bli längre fram!

det var ju måla jag skulle göra ja.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback