Tisdag

Here we go again, tisdag igen...

Tog mig en sovmorgon till 10 ungefär sen tyckte jag det var dags att gå upp. Nästan så jag måste tvinga mig till att sova för att få sova ut. Vaknar så tidigt fast jag behöver få sova.

Hur som helst, får se vad dagen har att erbjuda, har mest tagit det lugnt nu på förmiddagen, plockat in disk och satt på tvätt. Skulle behöva byta sängkläderna med men får se.

Imorgon kommer det en från en fastighetsbyrå och ska värdera vår lägenhet. Eftersom vi har renoverat det mesta i lägenheten ska det bli kul att se vad hon säger men några tankar på att sälja nu finns det i n t e!

Så egentligen skulle jag ägna dagen åt att städa, C städade lite lätt i helgen så det är inte smutsigt men skulle behöva ta en omgång till i badrummet och damsuga igen..

Men först njuta en kaffe på balkongen i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback