Tisdag

Har varit dålig uppdaering på bloggen men jag har så mycket att göra just nu så jag hinner helt enkelt inte med allt.

Igår var det plugg hela dagen, målade även valvet vi satte upp i söndags, vi valde att ha omålat virke eftersom man ändå måste spika upp det så blir det snyggare att måla själv så spikarna inte syns. Hann bara måla det en gång för jag insåg att vi inte hade färg som skulle räcka till att måla 2 gånger. Får köpa mer idag eller imorgon.

Dagen idag började med att köra C till jobbet, behöver bilen idag för att köra mormor till läkaren. När jag kom hem igen la jag i en tvätt och åt frukost. Efter frukosten har det varit plugg.
Ska göra lite middag redan nu så vi kan värma på det ikväll, blir sent att göra middag annars för vi ska åka och titta på ett hus med mina föräldrar.
bäst att sätta igång med middagen och ta en dusch så jag hinner plugga lite mer innan det är dags att åka till mormor.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback