starten på veckan

Igår fick jag veta att jag har klarat en tenta jag skrev för 3 veckor sen (tar ju 15 dagar för dom att rätta). Känns helt underbart att jag klarade skiten som jag dragits med i 2 år *haha* Tredje gången gillt lixom!

Igår jobbade jag 8-14, kom hem och var så sjukt trött så jag vilade i någon timme. Sen blev det middag och TV resten av kvällen.

Idag jobbade jag 8-14, sen hem och vila. Vet inte varför jag är så trött om dagarna, kan kanppt hålla ögonen öppna och trots att jag sover på dagen stupar jag i säng på kvällarna...

Ikväll ska vi hem till mamma och pappa, äta middag där och sen ska C och pappa se någon fotbollsmatch och jag vill titta på dom desperata hemma fruarna!

Imorgon är jag ledig hela dagen, inte jobb förren till helgen. Så imorgon blir det plugg och jag ska försöka städa upp lite här hemma. Måstetvätta fönster någon dag också!
På kvällen imorgon är det en liten tillställning hemma hos min kusin som vi ska gå på, kommer bli mycket trevligt.

Nu måste jag hoppa in i duschen innan C kommer hem och vi ska åka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback