Måndag

Måndag, första dagen på veckan. Denna vecka är kort, för mig är den lika lång som alla andra veckor men för C är det en kort arbetsvecka vilket jag tycker är alldeles underbart!

Tänkte inte skriva om helgen då jag jobbat och allt ser ut som vanligt.

Idag var det riktigt tung att gå upp när klockan ringde men det var bara att bita i det sura äpplet och tänka att vila får man göra i graven.
Åkte till skolan och skrev dugga nummer 2, gick utmärkt!
Sen hem igen, plockade undan här hemma och sen var mamma, pappa, mammas moster och hennes man över för att fika. Då dom bor i Rumänien och är här för att hälsa på ville dom gärna se hur vi bor. Fick en underbar komplimang; av alls hem jag varit i bor ni i det finaste *glad*

Nu tittar vi på Prison Break, bästa serien ever, förrutom Sex And The City då förståss :)

Nu ska vi fortsätta titta och njuta av smotties

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback