Måndag

Ska skriva om helgen lite senare idag. Just nu sitter jag och väntar på att lunchen ska bli klar.

Måndag idag och igår när jag gick och la mig efter världens onyttigaste helg fick jag en äckelkänsla. vill inte se ut såhär mer, jag har kommit så långt och jag vet att jag kan fixa min målvikt om jag bara anstränger mig. Idag börjar kampen mot kilona igen och denna gång ska jag ner till min målvikt!
Tänker inte sätta en gräns på hur många kilo som ska bort på en viss tid utan kör som förra gången och det får ta den tid det tar. Förra gången lyckades jag med 10kg på 12 veckor men jag tror det blir tuffare denna gång. Har ju inte gått upp mina kilo och de svåraste är de sista som ska bort men inget ska stoppa mig nu!

Var inte alls det jag tänkte skriva om från början, men nu är maten klar så jag fortsätter senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback