Måndag

Natten till måndag, närmare bestämt 02.45 kom C äntligen hem! Väcktes av massa pussar och kramar, underbart att ha honom hemma!

På mårgonen var det dags att gå till skolan, har nu börjat plugga i Eskilstuna istället för Västerås. Samma skola men kursen jag går nu finns inte i västerås men jag ska byta stad igen efter sommaren :)

Efter skolan gick jag och A på stan en sväng där. Hittade inte så mycket men köpte denna iaf:

image621

Förstår egentligen inte hur detta ska fungera men man ska garanterat få 30% längre naglar på 5 dagar. Mina naglar har så dålig kvalité, dom växer jätte långsamt och blir dom lite lite längre bryts dom av på en gång men nu hoppas jag verkligen på att få bukt på det! Kommer en recension senare! Någon som har provat dessa produkter?

På eftermiddagen kom mamma och pappa hit, dom har hållt på att buda på en lägenhet i vårat område men har dragit sig ur budgivningen nu. Vi var och tittade på den en sista gång men mamma tyckte inte så mycket om badrummet, hon gillar vår bättre men det gör vi med så inget byte blir det iaf :)

Kvällen igår spenderades framför TV:n med massa nya bra program och sen var det sängen, sjukt trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback