Lunch

Sitter och äter lite lunch just nu. Var ju på middag hos mamma och pappa och fick med min en liten lunchlåda med supergod fisksoppa *tack mamma*
Mammas mat är ju alltid bäst :)

Hur som helst, pluggade ltie i solen på balkongen men det är inge roligt. Makro står på pluggschemat och jag är inget större fan av nationalekonomi. Tack vet jag Marknadsföring! Men det här måste ju också göras....

Hoppade in i duschen och tvättade håret, peelade och rakade och så vidare. Smörjde in mig med bodybutter och fick en längtan tillbaka till Thailand. Sist jag använde just denna bodybutter var där, luktar verkligen sommar! Vill ha sommar nu, bruna ben och massa klänningar. Jag är nog inte gjordför att leva i ett kallt land även om snö kan vara mysigt det med.

Har ni några sommarplaner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback