Lista

Länge sen jag gjorde en lista men idag hittade jag en som jag snodde :)

Namn: Beatrice
Födelsedag: 8 augusti

Hemstad: Danderyd - sthlm
Ögonfärg: Melerade
Hårfärg: Just nu mörkbrunt
Längd: 1.68
Höger/Vänsterhänt: Höger
Värsta vana: Biter på naglaran i perioder
Stjärntecken: Lejon

Sko stlk:
38
Är dina föräldrar skilda: Nej
Kär?: Mer än någonsin
Skor?: Inga just nu men senare idag blir det svarta ballerinaskor
Din svaghet: Sötsaker
Dina rädslor: Mista någon av mina nära och kära
Mål för det här året: Göra så bra ifrån mig i skolan som jag bara kan
Det första du tänker på när du vaknar: Om jag måste gå upp eller om jag kan sova lite till
Dina bästa kännetecken: Pratkvarn
När går du och lägger dig: Alldeles för sent, runt 00
Mest saknade minne: Alla underbara dagar med Martina och Denise


Favoriter

Färg: Svart, beige, rosa
Mat: Thai och taco
Sport: Simning
Djur: Delfiner och katter
Glass: Choklad och citronsorbé
Godis: Choklad
Affär: Har ingen favorit men det blir mycket Gina, H&M
Sallad: Älskar sallad i alla dess former
Skådespelare: Vet inte riktigt
Låt: Vår låt - Just be med Tiesto
Bokstav:  B och C
Nummer: 2
Tuggummi: Extra
Helgdag: Lördag
Årstid: Sommar såklart
Tandkrämssmak: Colgate
Radiostation: Mix 104,3
Parfym: Alltid Gucci Envy
Doft: Allt som kan förknippas med trygghet
Kroppsdel på motsatta könet: Ögon och leende


Vänner och livet

Vad vill du bli när du blir stor: Klokare och ekonomiskt oberoende
Hur vill du dö: I sömnen
Vem av dina vänner är mest lik dig: Martina
Vem är högljuddast: Martina (Precis som jag)
Vem får dig mest att skratta: C
Vem har du känt längst: Martina
Vem är blygast: Ingen är blyg
När grät du mest: -
Den bästa känslan i världen: Att vara älskad
Värsta: Ovisshet
Vart vill du bo i framtiden: I ett stort hus med stor trädgård, sen en lägenhet i Thailand såklart ;)
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Min vikt - men det är påväg
Hur länge tror du att du kommer leva: Länge hoppas jag


Har du någonsin

Varit kär: Är kär
Blivit dissad: Ja
Rymt hemifrån: Ja när jag var liten
Föreställt dig ditt ragg naken: ?
Skolkat: Ja
Sovit utomhus: Ja
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: Nej
Velat bli modell: Ja, när jag var mindre
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Ja, massa olika saker
Sett en död människa: Ja
Druckit alkohol: Ja

Ätit sushi: Ja, underbart gott!
Varit på scen: Ja
Snattat:  Nej
Varit full: Ja
Retats: Ja
Blivit nerslagen: Nej


Du?

Svär: För ofta
Sjunger bra: I min öron låter det bra
Dushar dagligen: Varje dag
Tycker att du är attraktiv: Ibland
Kommer överens med dina föräldrar: ja, dom är bäst
Gillar åska: Nej
Spelar något instrument: Nej
Äger en iPod: ingen iPod, men en Sony mp3
Går till kyrkan: Nej
Sover med gosedjur: Sover inte med dom men de finns i sängen
För dagbok: Bloggar
Dansar i regn: Tycker inte om regn
Sjunger i duschen: Ibland


Vem var den senaste personen:

Du nuddade: C
Du pratade i tfn med: Mamma
Msnade med: Oj, länge sen ja gvar på msn
Du kramade: C
Du skällde på: Minns inte
Sportade med: Mig själv


Senast du:

Skrattade: Idag
Grät: Minns inte
Filmen du såg: Guldkompassen
Tuggade tuggumi: Igår
Drog ett skämt: Igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback