Fredagskväll

Satte mig här en stund, C´s bror Johan är här ikväll och ska sova här då dom ska iväg på en grej imorgon. Dom har bosatt sig i vardagsrummet med whisky, chips och öl och spelar Wii. Själv är jag lite uttråkad, inget roligt spel dom spelar, man ska bara skjuta varandra....

Dagen har gått för fort, planterade blommorna i krukor och hämtade C och lyckades faktiskt laga maten som blev rätt god, men C gör det mycket bättre :)

Tror det blir sängen för mig snart, jobbar 8-19 imorgon. Även om jag inte jobbar mycket så är det långa pass och nu har jag jobbat rätt mycket den senaste tiden och det känns verkligen! Och inget att se framemot imorgon när jag kommer hem då jag ska vara ensam hela kvällen. Får väll ta en spa-kväll :)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback