Fredag

Dagen började med att åka till skolan och skriva dugga (ungefär som ett litet läxförhör) och det var skrattretande enkelt!
Blev klar redan efter 25 minuter!

Åkte tillbaka mot sthlm och åkte förbi C´s jobb, köpte med mig mat och han fikade tillsammans med mig. Tog bilen och körde till Plantagen där jag köpte blommor till 2 av våra utekrukor, så nu ska det bli lite fint på balkongen! Efter det åkte jag till centrum och köpte småsaker på H&M.

Nu är jag äntligen hemma och rätt slut känner jag mig men ska INTE vila så jag kan somna tidigt ikväll.
Ikväll har C fått bestämma mat och valde sjömansbiff, hjälp det har jag ju aldrig lagat! Aja, får leta runt lite efter recept så ska det nog gå bra.

Nu ska jag ta fram mina gröna fingar och planera blommorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback