Fredag

God morgon denna fredag och bloggen!

Tog mig en skön sovmorgon och vaknade vid 10.30, detbehövdes för att ladda batterierna inför helgens jobb! Har nu suttit i telefon med studievägledaren eftersom det är dags att söka till höstens kurser, hoppas allt löser sig nu, får veta i eftermiddag tror jag. Strul som vanligt, eftersom alla högskolor och universitet går över till bolognaprocessen för att efterlikna världens skolsystem är det mycket som är krångligt för oss som började plugga innan övergången. Men jag håller mina tummar för att det ska lösa sig!

Idag väntar ju jobb igen, ska egentligen börja 14 men kommer nog gå in redan 12. Sen är det jobb till stängning 20.00. Lite roligare är det iaf att jobba kväll när det är mycket folk men inge kul att vara hemma så sent på kvällen.

Nu blir det frukost sen duschen innan jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback