Färdig

Är färdig pluggad, känner att min lilla hjärna inte orkar mer just nu. Det som finns där i kommer jag kunna på tentan och resten....ja resten kommer avgöra om jag blir godkänd eller inte.
Det är så svårt med tentor, alla ser så olika ut, vissa är lättare än andra och man hoppas verkligen på att få en lätt tenta men det är sällan det händer så håll tummarna för mig imorgon!

Ska upp tidigt med tuppen, orkar inte åka tåg så jag tar bilen. skönt att få lyssna på musik och slappna av lagom tills man är framme. Börar skriva 8.30 och har skrivtid till 13.30 men får se hur lång tid det tar.
När jag är tillbaka i sthlm igen blir det att åka till mamma så inget bloggande förren imorgon kväll!

Nu blir det duschen och sen sängen, måste somna tidigt men det ska gå bra. Är inte nervös vilket är ett gott tecken för mig.

Kom ihåg, man kan bara göra sitt allra bästa och hoppas på att det räcker hela vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback