Zombie

Är som en zombie idag, helt totalt slut i skallen. Var jätte trött när jag vaknade, sov på tåget till västerås, sov på tåget på vägen tillbaka till sthlm, sov 1½ timma i soffan när jag kom hem och hade det inte varit för att jag var tvungen att göra mat och för att jag ska iväg och plugga med min moster så hade jga lagt mig i sängen och sovit till imorgon!

Men nu går det ju inte så istället har jag lagat mat, det står i ugnen nu och under tiden har jag tagit en powerdusch. Nu ska jag klä mig och sedan vänta på C.

Skulle berätta om det roliga jag skrev imorse men det hinner jag inte göra nu, ska snart åka iväg och C har inte ens kommit hem och vi har därför inte ätit middag heller ännu. Skriver om det ikväll om det inte blir för sent annars imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback