Stupid stupid

Jag har gjort det igen, försovit mig så jag missade min föreläsning! Andra gången på kort tid *ångest* hade ställt klockan som vanligt på 5.50 och skulle snooza 10 minuter till men när jag hör klockan ringa igen tänkte jag " de där är inte min signal" "vad lång tid 10 minuter är" tills jag får upp ögonen och hjärnan börjar fungera igen. Märker att det är C´s klocka som ringer och att hon är 08.00. Inte undra på att 10 minuter kändes långt när jag sov i 2 timmar och 10 minuter!

Det var bara till att ringa Susan och säga att jag inte kommer sen la jag mig igen och sov till 10.30 *nice*

Idag har jag inte gjort många knop, betalat räkningarna resten får C ta, pluggat lite som vnligt, tittat lite i tidningar och småplockat lite hemma.

Ska återgå och plugga en liten stund till, eller iaf till klockan 17.30, då är det dags att göra lite middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback