Shoppat

Orkar inte fota alla kläder jag köpt sedan jag visade sist så det får bli bilder på det jag har shoppat i helgen och i veckan. Var nämligen iväg till Skärholmens Centrum med C´s syster, vi skulle leta efter present till P som fyllde år men självklart hittade vi lite till oss också!

     

* 2 Knästrumpor, snyggt över stövlar
* 2 Strumpbyxor, lite omväxling till leggings
* Skjorta till C som jag gav honom på vår 2½ års dag
* Kms saltvatten spray, nu ska dom fina lockarna fram!
* Kms torrschampoo, första gången jag köper torrschampoo så får se om det fungerar
* Termosmugg, perfekt på tåget till skolan då jag aldrig hinner dricka kaffe hemma

Lite annat som en är med på bild:
* Bas linnen, ett brunt och ett rött
* En klänning i lila
* En klänning i grått


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback