Onsdag

Dagen har verkligen flugit förbi! Känns som att jag vaknade för 1 timme sedan! Hm dagen har iaf bara inneburit plugg.
Börjar gå bra det här, imorgon ska jag åter igen till min moster för att plugga, hon är min räddare i nöden! Då hon har pluggat ekonomi och varit lärare på handels samtidigt som hon doktorerade vet hon vad hon sysslar med om man säger så. Alltid bra att gå lite extra trix och knep för att det ska gå bra, är evigt tacksam för hennes hjälp!

Uscha den här bloggen handkar ju bara om mat och plugg numera men samtidigt speglar den ju min vardag...inte för att min vardag består av mat...äsch de här blev krångligt men ni förstår nog vart jag vill komma!

Sen har jag varit duktigt och gjort dagens middag, jag ska nämligen åka och shoppa med mamma och C jobbar som vanligt till 18 och kommer hem vid 18.30 så då är det lika bra att göra maten innan och värma när vi kommer hem. Idag blir det ris, fläskfilé och massa grönsaker i ugn *mums* får se hur många poäng jag har kvar för då kan det eventuellt bli lite sås också! Men det är lika gott utan sås!

Nu blir det duschen och tvätta håret sen shopping! Visar när jag kommer hem om jag hittar något, vet iaf vad jag är ute efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback