Onsdag

Onsdag idag, skulle haft föreläsning men som jag skrev igår blev jag hemma idag, tycker de är bättre att ta en dag extra än att bli sjuk på väg eller så.
Har istället suttit och pluggat lite hemma, börjar komma ikapp nu. Har haft en hel del övningsuppgifter att göra men nu är jag på väg iaf, ska försöka hinna ikapp helt till nästa vecka, det är mitt mål!
Även om det är 5 veckor kvar till tenta så kommer 5 veckor gå fort!

Känner mig hyffsat pigg idag, det känns fortfarande att man varit sjuk, lite mör i kroppen men som sagt börjar jag återhämta mig. Aldrig mer pizza där iaf!

Idag ska vi hem till min mormor som fyller år imorgon men som ska firas idag. Har köpt lite spa produkter till henne så hon kan skäma bort sig själv lite och så ska hon få blommor såklart!

Återkomma med en inlägg om lite shoppingnyheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback