lite nyheter

Har gjort en del shopping den senaste tiden. Har köpt lite ego grejer till mig själv så nu ska jag få bukt både med mina knäppa naglar och med min torra hud som blir ännu torrare på vintern men även med mitt torra hår.

  

* Ansikts peeling från Decleor, fick även med prover på arom essensen som jag ska köpa om den är bra och ett prov på en ansiktsmask som även den ska inhandlas om det blir ett bra resultat.

* Nagelvård, nagelstärkare, nagelbandsremover både i kräm och sticka, glasfil och ett nytt nagellack till naglarna när de blir fina!

* Hårvård, ett leave-in balsam från Sebastian (Tack Denise för tipset) ska prova denna då min från Loreal Expert är slut nu

Sedan blev det lite nyehter till hemmer också:



* fruktkorg till bodet, behövs lite svarta detaljer nu när kyl/frys är svart och övriga detaljer utom luckorna kommer att vara svarta

* underlägg till kastrullet, även de i svart fast de syns lite dåligt på bilden
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback