Jobb jobb jobb

Sitter på jobbet och har äckligt tråkigt som vanligt, längtar verkligen tills jag är färdig med skolan och får ett "riktigt" jobb som är 8-17 som alla andra. ALDRIG i hela mitt liv ska jag någonsin mer jobba helg eller några röda dagar! Visst det här jobbet är min inkomstkälla och det är ju det (självklart tillsammans med C) som gör att vi kan göra alla saker vi gör men jag är så trött och less på det här, har varit här i 9 år nu *illa* Nästa år ska jag iaf få skumpa av dom haha

Det gör inte saken bättre att jag ska spendera hela mig helg här med, bara det får mig att längta sjukligt mycket till måndag! Eller iaf till söndag kväll...

Ikväll händer det inte mycket, blir väll att ära middag sen kolla TV och sen sova, samma gamla vanliga..

uscha jag hör hur pessimistisk jag är, är väll en sån dag där inget är roligt....längtar tills klockan blir 20.00 och jag iaf får mysa med C en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback