God morgon!

God morgon världen (okej Sverige då)

Har haft en riktigt skit natt, har drömt så sjuka drömmar så det är ja helt sjukt! Drömde att jag rånade en bank med en vän, vi pratade på engelska och hade oss. Allt utspelade sig i en skidort för sen åkte vi skidor och träffade vi på flera andra vänner. Polisen kunde absolut inte förstå att det var vi men jag såg direkt likheterna när vi fick se videofilmen från rånet på tv så jag började smått förändra mig och helt plötsligt kunde jag inte alls prata engelska haha där vaknade jag!
Hur kan man drömma att man rånar en bank?

Idag är jag ledig från föreläsningar, det börjar lida mot tenta dags! Imorgon är det föreläsning och sen är det bara nästa måndag, tisdag och torsdag och sen är vi lediga i 2½ vecka så vi kan tentaplugga, det behövs verkligen när det är en så svår kurs!

Nu blir det frukost, återkommer med lite shoppingfynd snart!

Kommentarer
Postat av: W

För att hitta en bra blogg krävs det letande (vi har inte ens hittat en än) På vägen till det så skriver vi mer än gärna om all skit vi stöter på på vägen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback