God morgon!

Kanske lite sent att säga god morgon och jag har varit vaken länge men för bloggen är det god morgon iaf då det är dagens första inlägg.

Igår lyckades jag nästna somna i badet tills C kom hem och då var jag som ett russin efter 1 timma i vattnet som nästan var helt kallt! Men usch så underbart det var att bara ligga där med tända ljus, nu när det är höst och snart (!) vinter kommer det bli många många skumbad.

Idag är jag hemma, har hela dagen tänkt ge mig ut på promenad men inte tagit mig i kragen. Det är sådär halvsoligt och riktigt höstigt ute. Det ligger redan en massa löv på gatorna och jag har helt glömt bort hur värme känns...

Har hänt lite sen jag skrev sist, alltså inte sen igår utan sen gången innan.
hm låt mig se...
förra helgen var mysig. På fredagen var si som sagt på bio och såg "På smällen" var faktiskt rolig men lite väl lång tycker jag. Komedier ska bara vara 1½ timma annars blir det lite utdraget men helt klart rolig!
På lördagen var vi bara hemma större delen av dagen och vid klockan 15 åkte vi iväg på kalas, denna gången var det C:s moster som fyllde. Blev bjudna på sallad och äppelpaj (åh nu vill jag baka äppelpaj) vid 19 tiden åkte vi hem till oss, C tog med sig sina killsyskon hit och även sin kusin och Bobo för att se matchen. Annie och Thomas följde med med barnen och undertiden killarna tittade på fotboll och skrev som dårar och barnen sov tittade jag och Annie runt på nätet och snackade en massa skit.
När alla gått hem utom Annie och Thomas bestämde vi att dom skulle sova här och så blev det!
På söndagen åt vi en god fruskot och snackade lite innan de åkte hem och C började damsuga och tvättagolven här hemma och jag plockade undan.
Fram mot kvällen frågade C om jag ville gå på dejt och det ville jag, först skulle vi ut och äta på Bamboo City och sen bjöd han på bio *hihi* såg Shrek denna gången och den var lika rolig som de två första filmerna även om handlingen var rätt lam.
Mycket lyckad helg iaf!

Denna vecka har bara rusat iväg, i onsdags kväll var vi hemma hos Annie och Thomas för att C skulle fixa deras dator, blev även bjudna på middag och jag och Annie spånade lite på idéer man skulle kunna göra i deras sovrum.
Idag är det som sagt fredag, ska hinna med att plugga lite idag med. Annars händer det inte mycket.
återkommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback