fullt upp!

Som jag misstänkte har jag haft fullt upp med en massa "att hinna med innan helgen är slut" saker! Har hunnit med en del men eftersom jag hela tiden ser saker som behöver göras hittar jga fler grejer att börja på.

Skulle ha plockat undan i köket nu ikväll men det slutade med att jag rev ut allt ur skåpen vi har mat och kryddor i och tvättade rent dom och sprejade med anticimex sprejen så vi blir kvitt mjölbaggarna. Fy sjutton vad det luktar starkt kan jag tala om! Känns som att jag har lungorna fulla med sprej *blä*
Om inte detta hjälper vet jag inte vad jag ska göra! Är så trött på att behöva slänga massa mat för att dom hittar in överallt!
Och NEJ vi är inte smutsiga av oss! Fick möjbaggarna på köpet när vi köpte lägenheten!
Så istället för ett välstädad kök är det en enda stor röra! Saker precis överallt!Kan heller inte plocka in i skåpen förren imorgon för dom måste vädras ut och det tar några timmar!

Nu när jag är klar med skåpen (kommer ta alla skåp så småningom) så ska jag ge mig på att sy upp gardinerna till sovrummet.
Efter mycket om och men och ingen tumme kvar lyckades jag spika upp tavlorna och har ställt tillbaka alla möbler. Det är hur snyggt som helst! Har rensat bort massa saker så jag hoppas inte C kommer få en chock när han kommer hem haha

Nä åter till jobb, ska ju hinna sova lite för jobb väntar imorgon 9-19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback