checkat ut!

Har varit utcheckad i 2 dagar nu!
Har varit totalt nollställd och inte gjort mer än att titta på tv.

Det hela började i söndags när vi bestämde oss för att äta pizza till middag, eller det kanske är fel att säga att det började då för att för mig började det på måndag morgon och för C natten till måndag. Det blev ett himla spring till toaletten, alltså magsjuka/matförgiftade, kalla det vad ni vill!
Sedan dess har jag legat i sängen med illamående, frossa, ont i kroppen och allt man kan tänka mig! C har mått lite bättre men har varit hemma i 2 dagar och tagit hand om oss.

Nu känner jga mig dock lite bättre men fortfarande svag i kroppen så jag blir hemma även imorgon. C ska nog gå till jobbet imorgon om det inte händer något under natten.

Nu orkar jag inte skriva mer, återkommer!

Kommentarer
Postat av: Denise

Stackars er!=(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback