Visste det!

Hade på känn att jag inte skulle klara tentan och det gjorde jag inte heller. Eller vi får ju inte svar förren om 3 veckor men jag känner verkligen på mig att det inte alls gick, bara att inse det! Men jag vägrar hänga läpp för det, jag ska fixa den i december istället. Ska börja plugga på det jag inte kan redan nu när det finns en del veckor kvar.

Hur som helst, köpte också böckerna till nästa kurs idag och kursen efter det så nu har jag böcker för resten av terminen. Hittade en av böckerna begagnad, brukar alltid köpa nya böcker men denna var så fin och ingenting understruket eller så så jag tog den. Tur att det bara är en bok för varje kurs men slutnotan blev ändå 600kr.
Satte även upp lappar i skolan om böcker jag inte behöver länge och inte vill ha, vissa vill jag spara men resten säljs!

Längtar verkligen till måndag när kursen börjar, det är 2 kurser i marknadsföring, b-kurser, och marknadsföring är verkligen min grej känner jag! Så otroligt roligt eftersom man hela tidne kan relatera till det verkliga livet.
Ska vara lite ambitiös och börja läsa i den ikväll, lika bra att vara förberedd till måndag ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Varför är du inte nöjd? *nyfiken*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback